TİCARİ İLİŞKİLERİN REHBER İLKELERİ

Ferrero Group’un Mayıs 2011’de İş Ahlakı Kuralları ilk kez Haziran 2011 yılında ikinci CSR raporunda yayınlandı ve 2013 yılından beri değer zincirindeki tüm paydaşlarla paylaşıldı.

Kurallar Ferrero ilkelerine dayanmaktadır; Grup’un ahlak kurallarıyla uyum içindedirler ve Ferrero’nun aşağıdaki alanlardaki uygulamalarını tanımlarlar:
1. Ürünlerin kalite ve güvenilirliğinde mükemmeliyet;
2. İnsan haklarının korunması taahhüdü;
3. Çevresel koruma ve sürdürülebilirlik;
4. İş yeri koşullarının garanti edilmesi;
5. Ticari bütünlük.

ABCDE PLANI

İlaveten, özellikle KINDER oyuncaklarının üretimi ve dış kaynaklı üretim (imalat anlaşmaları) ile ilgili alanlarda 2013/2014 tarihinde imzalanan yeni sözleşmelere Kuralların kabul edilmesine ilişkin sözleşme süresini ekledik.

Kurallar, ABCDE (İş Ahlakı Diyalog Katılımı) adlı bir paylaşım planına tabidir.

FERRERO ETİK DESTEK HATTI


Ferrero Etik Destek Hattı, Mesleki Ahlak Kurallarımız ve/veya İş Davranış Kurallarımız ile ilgili sorunların gizlilik içerisinde rapor edilebilmesi için hizmet vermektedir. 24 saat, 365 gün açıktır ve uygulama 43 dilde yapılmaktadır. Ferrero Etik Destek hattı, bir üçüncü taraf olan Convercent tarafından yönetilmektedir. Sözkonusu bildirimler Convercent’a gönderildiğinde, incelenmesi için anında Ferrero İdari Komitesine sunulur.
Soru sormak”, bir olayı bildirmek veya lokal bir telefon numarasını bulmak için Ferrero Etik Destek Hattı'na bağlanmak üzere buraya tıklayın.