MİSYON

Üstün kalite, mesleki hassasiyet, ürün tazeliği, en iyi ham maddelerin özenle seçimi, tüketicileri göz önüne alma ve onlara saygı duyma: bunlar, Ferrero ürünlerinin dünya genelindeki milyonlarca tüketici tarafından tanınmasına ve sevilmesine katkıda bulunan “anahtar kelimeler” ve değerlerdir. Ferrero ürünleri yaratıcı fikirlerin meyveleridir ve bu yüzden de geniş bir coğrafyaya yayılmış olmalarına rağmen, çoğu kez taklit edilememektedir. Pek çok ülkede gerçek birer kültür ikonu olarak kabul edilen bu ürünler aynı zamanda bu ülkelerin geleneklerinin ve toplumsal hafızasının bir parçası haline gelmiştir.
Bununla birlikte Ferrero, hijyen, çevre, sosyal meseleler ve şirketin bulunduğu bölgelerdeki yerel topluluklar kadar kendi insan kaynaklarına gösterdiği ilgiyle özdeşleşmiştir.
Günümüzde Ferrero ürünlerinin birçoğu “küresel”dir; yani her yerde satılmaktadır. Ferrero, şu an dünyanın en büyük dördüncü şekerleme grubudur.

Ancak, Ferrero’yu diğerlerinden ayıran özellik onun “küreyel” (küresel düşünüp yerel davranmak), diğer bir ifadeyle yerel topluluklarla olan bağının kopmasına izin vermeksizin uluslararası gelişmeye odaklanan hem küresel hem de yerel bir şirket olmasıdır.

Tüketicilerimiz her zaman stratejilerimizin merkezindedir. Ferrero’nun tüketicileri ile olan ilişkisi, yılların tecrübesi, uzmanlığı, anlayışı ve öngörüsüyle şekillenen uzun soluklu ve karşılıklı güvene dayanmaktadır. Bu, Ferrero’nun tüketici gereksinimlerini dikkate aldığının bir göstergesi ve şirketin başarısının önemli bir faktörüdür.