ŞİRKET İLKELERİ

“Ferrero, özünde bir taraftan geleceğe doğru sağlam adımlarla ilerlerken diğer taraftan Grup’un her zorluğun üstesinden gelmesini sağlayacak zenginlik kaynağını barındırır. Bu kaynaklar, ürünlerinin gücünden ve çalışanlarının benimsemiş oldukları aidiyet duygusundan gelir. (..). Bu yüzden kendinize güvenin ve her zamanki gibi sadakat, profesyonellik ve bağlılıkla elinizden gelenin en iyisini yapmaya devam edin: geçmişte bizi başarıya götüren değerlerimiz hiç şüphesiz gelecekte bizi daha ileri taşıyacak anahtar unsurlar olacaktır.” (Michele Ferrero, Aralık 2008)

Ferrero, bize tüketicilerimize karşı olan sorumluluğumuzu her gün hatırlatan değer ve ilkeler üzerine kurulu bir ailesi öyküsüdür.
Şirketin İlkeleri Grup’un kurulduğu 1946 yılından bu yana bize rehberlik etmekte ve karşılaştığımız güçlüklerle ve bizimle birlikte değişime uğramaktadır.

Bu ilkeler ilke defa 2004 yılında bir araya getirilerek Şirket bünyesinde paylaşılmıştır: bu diğerlerinin güncellenmiş versiyonudur.

Sadakat ve Güven >
Saygı ve Sorumluluk >
Dürüstlük ve Ciddiyet >
Araştırma ve Yenilik Tutkusu >
Çalış, Yarat, Ver >