BİLDİRİLEN SEÇİMLER İÇİN SORUMLU HABERLEŞME

Diyet, beslenme ve fiziksel aktiviteye dünya çapında dikkatin artması, Ferrero’nun parçası olduğu uluslararası gıda ve içecek topluluğunda büyük önem taşımaktadır.

Ferrero, kürsel bir sağlık ve aktif hayat tarzına ulaşmak amacıyla gıda ve içecek ürünlerinde uygun seçimler yapmada ve beslenmenin, diyetin ve fiziksel aktivitenin rolünü anlamada sorumlu ticari ilişkilerin tüketicilere yardım edebildiği düşüncesini desteklemektedir. İyi beslenme, dengeli diyet, fiziksel aktivite ve kişisel tercih ilkeleriyle uyumlu ticari iletişimler yürüterek, sanayi önemli bir oynayabilir.

Küresel bir sanayi oyuncusu olan Ferrero, ICC - Uluslararası Ticaret Odası’nın kabul ettiği “ Sorumlu gıda ve içecek iletişimi için çerçeve” nin yanı sıra, bu temelde yerel olarak geliştirilen bölgesel ve ulusal öz düzenleyici Kanunları da sürekli olarak uygulamaktadır.
Ferrero, yukarıda belirtilen öz düzenleyici gereklilikleri karşılamayan reklamları cezalandırmak veya değiştirmek için uygun zorlayıcı mekanizmalara olan ihtiyacı kabul eder.

Ferrero, ticari ilişkilerin etkili bir öz düzenlemesinin, etkili ve doğru bir iletişim elde etmede tüketicilerin ilgisini en iyi şekilde çekmek için değerli bir çerçeve sağladığına inanmaktadır.

İşte Ferrero’nun, hem bireysel olarak hem de ait olduğu dernekler (Dünya Reklamcılar Federasyonu WFA, Uluslararası Gıda ve İçecek Birliği IFBA gibi) aracılığıyla, ulusal ve uluslararası seviyede öz denetim sürecinde aktif bir oyuncu olmasının nedeni budur.

“Ferrero Reklam ve Pazarlama İlkeleri” belgesinin tam versiyonunu indirmek için buraya tıklayınız.