Ferrero Grup’un ana şirketi olan Ferrero International S.A. 10.3 milyar euro tutarında bir iş hacmi ile 31 Ağustos 2016’da sona eren yıl itibarı ile Konsolide Finansal Tabloları onayladı. O tarihte, Grup, üçünün Michele Ferrero Girişimcilik Projesi kapsamında faaliyet gösterdiği 22 imalat tesisi ile dünya genelinde 86 iştirakını konsolide etmiştir. Grup’un ürünleri doğrudan ve yetkili distribütörler tarafından 170 ülkede mevcuttur. Küresel belirsizlikler ve endüstriyel zorluklar ve eğilimlerin yanında, 2015/2016 finansal yılı, dünya genelinde önemli bir büyüme ve yayılma sağlayabilen Grup için mükemmel bir yıl oldu. Aslında, Ferrero Grup, markalarındaki yatırımları artırırken yüksek seviyeli bir işletme geliri sağlayarak dahili Ar-ge faaliyetlerini güçlendirirken, satışlarda önemli bir artış gerçekleştirdi.
Giovanni Ferrero’nun CEO’su olduğu Grup, önceki yıla göre +8.2% oranında bir artış göstererek finansal yılı 10.3 milyar euro tutarında bir konsolide iş hacmi ile kapattı. Bu 9.5 milyar euro olarak rapor edildi.
Bitmiş ürünlerin satışları Almanya, Polonya, İspanya ve Fransa gibi Avrupa pazarlarında artış gösterirken, satışlar İtalya’da sabit kaldı. Türkiye de önceki yıla göre net satışlarda önemli bir artış elde etti. Amerika kıtası ülkelerinde, ABD ve Meksika net satışlarda daha yüksek rakamlar kaydetti. Hindistan da geçen yıldaki pozitif trendi devam ettirdi.
İYİ ÜRÜNLER, İYİ SONUÇLAR
İYİLEŞME VE BÜYÜME