KÜRESEL DİJİTAL VARLIĞIMIZ

Ferrero Group, faaliyeti, ürünleri ve Sosyal Sorumluluğu hakkında bir web siteler ağı ile İtalya’da ve dünya genelinde mevcuttur
Bu web sitelerin her biri vasıtasıyla, Ferrero bilinçli ve şeffaf bir iletişim taahhüt eder. Bu, tüketiciler için kurumsal etkinliklerde daima merkezi olan bir taahhüttür.
Küresel bir endüstriyel oyuncu olarak Ferrero, ticari ilişkilerin etkili bir öz düzenlemesinin, etkili ve doğru bir iletişim elde etmede tüketicilerin ilgilisini en iyi şekilde çekmek için değerli bir çerçeve sağladığına inanmaktadır Bu sebeple, Ferrero, TV ve basın, medya ve İnternet üzerinden 12 yaş altı çocuklar için gıda ürünleri reklamlarında sorumlu bir yaklaşımı teşvik eden “AB Anlaşması”nın bir parçasıdır. Web site izlemesi ile ilgili olarak, bu yıl toplam 250 site kontrol edildi ve genel uyum oranı %95 olmuştur. 

EN SEVİLEN MARKALAR

Alba’nın başlangıcından Büyük Markaların yaratılmasına: Ferrero’nun Markaları her zaman en yüksek standart kaliteye dikkatini vermektedir. Bu yolla, tüketici ihtiyaçlarını karşılamaya dikkat ediyor ve özen gösteriyoruz. Bu seçimler sayesinde , NUTELLA®, Kinder®, Ferrero Rocher® ve Tic Tac® gibi bugünün markaları dünya genelinde tüketiciler arasında en iyi bilinen ve en çok beğenilen markalar olmuştur.

KURUMSAL VERİLER